Vindere i Parasollen

Bedre sent end aldrig: Vi havde endnu en god dag i Cafe Parasollen fredag den 20. september. 12 deltagere denne gang, her i blandt en god håndfuld fra klubben. Vi fik også igen en vinder fra klubben: Salomon (th. på billedet ovenfor i sidste runde mod Kim) lavede maksimum 5 af 5, så ingen tvivl der. Jonas måtte ud i omkamp om 2. præmien og endte med at glæde sig over at der også var en 3. præmie!

Endelig var der en lodtrækning om en trøstpræmie til de øvrige deltagere. Ruben blev trukket ud, men da han havde forladt stedet 5 minutter før blev der lavet en ny lodtrækning og i stedet gik den så til Roberto.

Endnu engang et fint arrangement, selvom cafeen var under ombygning (der blev spillet i det gode lokale i sognegården). Vi ser frem til at samarbejde en anden gang. Nedenfor ses Jonas i omkamp mod Johnny Sparvang.

Et svar til “Vindere i Parasollen”

Christian Dybdal Madsen

2. oktober 2024 hos 3:39 pm

Tak for en hyggelig dag, er glad for det lykkes på trods af ombygning i caféen