Forårsfrokost i klubben

Eftersom vi måtte aflyse sæsonens julefrokost har vi i stedet besluttet at lave et arrangement tirsdag den 17. maj kl. 18, forud for vores generalforsamling. Vi inviterer til en menu af uspecificeret smørrebrød, som kantinen i lokalcenteret har tilbudt at stå for at lave. Mad plus en valgfri øl eller vand er gratis for klubbens medlemmer, idet vores kaffekasse dækker udgiften.

Af hensyn til bestillingen af mad skal man tilmelde sig på forhånd. Sidste frist for tilmelding er søndag den 8. maj til turneringslederne på mail på tl@vibyskakklub.dk. Der vil også komme et opslag i klubben, hvor man kan skrive sig på.

Tilføjelse: Det er nu også muligt at tilmelde sig direkte her på siden. Klik på begivenheden “Forårsfrokost” ude i højresiden, eller klik dig ind direkte her, og du kan udfylde en tilmeldingsformular. Turneringslederne modtager så din tilmelding og du får selv en bekræftelsesmail.