Parasolskak

Selvom vejret var mere til paraplyer, så samledes 18 spillere alligevel til skak i Cafe Parasollen. Vi havde en håndfuld af vores medlemmer med, men der var også rigtig mange nye ansigter.

Vinder blev vores nye mand,  Thomas Hansen, som ganske enkelt vandt alle 5 runder. Her tv.  i næstsidste runde i topopgøret med Evald fra Århus/Skolerne.  På billedet øverst ses feltets to kvindelige deltagere, th. vores egen April Sørensen, som begge spillede fint med midt i feltet.

Vi håber at se mange af deltagerne igen i klubben, når vi starter op igen efter sommerferien. Der var absolut flere spillere der havde øvet sig på forhånd, men også en del der vil kunne få stor glæde af deltage i vores turnering og undervisning for helt nye klubspillere, som vi planlægger til efteråret.

Det blev en fin eftermiddag med gode spilleforhold inde i sognegården, med gratis kaffe og særdeles rimelige priser på kage m.v. Vi ser frem til det videre samarbejde med cafeen.

2 Svar til “Parasolskak”

Niels Jürgensen

10. juni 2024 hos 5:17 pm

Apropos debatten omkring “kunstig intelligens” fandt jeg denne herlige tegning fra den efterhånden gamle “Skakspilleren” (Politikens Forlag).

Christian dybdal Madsen

17. juni 2024 hos 7:50 am

Vi på Café Parasollen glæder os allerede til næste arrangement, som sandsynligvis bliver Oktober..