Sommerferie

Da fremmødet i klubben er kraftigt faldende og EM i fodbold samtidig raser, så har vi besluttet at lukke klubben ned for denne sæson. Vi er stærkt tilbage i august og håber til den tid også at se en masse nye medlemmer. Første klubaften i den nye sæson bliver den 6. august.

Vi indleder igen sæsonen med en åben hurtigskakturnering, som spilles den 13., 20. og 27. august. Kan du spille mindst to af de aftener, vil det være en god måde at få lidt gang i formen, inden vores klubturnering starter i september. Der kommer mere information om tilmelding inden længe.

Er du slet ikke klar til skakpausen, så findes der heldigvis stadig skaktilbud rundt omkring i løbet af sommeren. I dagene 1. til 5. juli spilles Aarhus Sommer EMT, hvor vores formand, Martin, er en af drivkræfterne. Turneringen spilles i Sct. Pauls Kirkes sognehus. Indbydelse og tilmelding via dette link.

Se oversigten over turneringer inde på DSUs hjemmeside, turnering.skak.dk

Husk i øvrigt at få dig tilmeldt til årets Festugeturnering, som vi arrangerer i vores lokaler i weekenden 6. til 8. september. Indbydelse her.

Inden længe kommer der også en indbydelse til vores klubturnering.