Spisning før generalforsamling

Som tidligere meldt ud, har vi generalforsamling den 27. maj. En time inden starten inviterer vi til fællesspisning i klubben

Der vil blive serveret smørrebrød fra kl. 18.30. Der er dog brug for at man tilmelder sig på forhånd til dette arrangement, så vi ved hvor meget vi skal bestille. Der er tilmeldingsfrist den 18. maj. Vi laver et opslag i klubben, hvor man kan skrive sig på og det er desuden muligt at tilmelde sig via nedenstående link. Det er gratis at være med. Kaffekassen betaler så vidt muligt gildet.

Tilmeld dig via formularen her.