Smørrebrød

Som tidligere annonceret inviterer vi alle klubbens medlemmer til spisning forud for vores generalforsamling den 12. maj (se indkaldelse til den her).

Husk at du skal tilmelde dig senest en uge før, for at kunne deltage. Vi spiser fra kl. 18.30. Tilmeld dig her.